söndag 27 oktober 2013

Älskade detta inlägg av Ian Anderson i ett på ångestsjukdomar I fokus-forumet:

Hallå ångestridna
har varit dör i tjugo år .
Panik/dödsångest/ depression - jag fick hela
paketet serverat.
Jag förnekade det i typ tre år - sådär - ah det går
väl över. Men no fucking way - det accelererade.
Jag tog kontakt m läkare- provade massor av
preparat - så småningom blev det Klomipramin
alla andra gav vidriga bieffekter.
Hästkurer till en början .
Kombinerade m KBT samtal - hittade en
guldkvinna. Tog tre år att hamna på fötter
( jag gick tre ggr/ vecka) jobbade skitmycket m
själanalys, skrev upp när skakningarna
började, försökte hittas mönster.
Jobbigt. Den hör skiten fixar man
inte på tre samtal.
Kämpa på .
Kram
vi krigare måste hålla ihop.
RHB
jag har målat denna med akvarell och oljepastell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar